2017. október 08. 08:50 - Zsolt Novák

Beefsteak kockák főtt marhavelővel,Gímgombával

"Az étvágy ugyanaz a testnek,mint a szerelem a léleknek.A gyomor a karmester,amely érzelmeink nagy zenekarát vezényli.Enni,énekelni,szeretni,emészteni,ez annak az operettnek a négyfelvonásosa,amit Életnek nevezünk!"
(Rossini) ..........A marha velős csontokat húslevesbe főztem bele.Érlelt bélszín szeletből steaket sütöttem,majd felkockáztam.A velőt óvatosan a bélszínhez kevertem,hogy ne nagyon törjön....Csipet szecsuáni borssal,sóval ízesítettem,majd gímgombával,és olívás-fokhagymás-petrezselymes salsával tálaltam a pirítósok mellé......




 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr3612939069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása