2016. április 06. 08:46 - Zsolt Novák

Körtési vaddisznó ragu

Így készült:
Olíva olajon erős lángon kérgesre pirítottam a húsokat és a csont minden oldalát.ugyanebben a zsíradékban elősütöttem a húsos szalonnát majd félre raktam,és ekkor került bele a paradicsompüré,amit teljesen lepirítottam karamellizálódásig.Visszaraktam a húsokat a csontot,Kukorica keményítővel hintettem, felöntöttem vörösborral,erőleves alaplével,hozzáadtam a póréhagymát fokhagymát,a pórészárba kötött friss zöldfűszer csokrot (babér,kakukkfű,bazsalikom,rozmaring) sárgarépát, és az illatos sitake gombát és csiperkét..mielőtt teljesen megpuhult a hús akkor került bele az elősütött húsos szalonna,a salott hagyma,és egy jó nagy darab selymes vaj.Párolt-grillezett édesköménnyel,és sáfrányos főtt burgonyával tálaltam.

Bor ajánló: Tóth Ferenc pincészet Egri Bikavér 2013 Superior

Összekóstolva,az étel és a bor szinte egymás kezébe adták a kulcsot,és fokozatosan egyre intenzívebben nyitogatták egymás értékeit.A száraz avar illata és fekete gyümölcsökre emlékeztető aromák remekül illenek az erdő vadjának ízvilágához.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr328572632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása