2016. június 11. 18:11 - Zsolt Novák

Kacsamáj pástétom salátával sült céklával

Olíva olajon lilahagymát fonnyasztottam,rádobtam a kacsamájat és erdei gombákat,babérlevéllel,kakukkfűvel,majorannával,sóval borssal puhára pároltam,majd az egészet leturmixoltam.Hozzákevertem a szarvasgomba olajba áztatott mazsolát,és baconnal kibélelt formában készre sütöttem az egészet.

A céklát félbe vágva,sóval olíva olajjal kakukkfűvel balzsamecet krémmel puhára sütöttem.A friss zöld salit ,saját készítésű és ízesítésű levendulás ecettel,és olíva olajjal ízesítettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr568800132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása