2016. március 08. 10:59 - Zsolt Novák

Vörösboros marha oldalas

Olíva olajon erős lángon kérgesre pirítottam a húsokat és a csont minden oldalát.ugyanebben a zsíradékban elősütöttem a húsos szalonnát majd félre raktam,és ekkor került bele a paradicsompüré,amit teljesen lepirítottam karamellizálódásig.Visszaraktam a húsokat a csontot, felöntöttem vörösborral,erőleves alaplével,hozzáadtam a póréhagymát fokhagymát,a pórészárba kötött friss zöldfűszer csokrot, sárgarépát, és az illatos sitake gombát..mielőtt teljesen megpuhult a hús akkor került bele az elősütött húsos szalonna.

Medvehagymás grillezett polentával tálaltam.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr58453894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása