2015. február 24. 17:58 - Zsolt Novák

Szarvasszív rouleau pikáns krumplifőzelékkel

(Pancettás muflonmájjal,amolyan másfajta krumplifőzelékkel)

Vendég vadászként a Bükkbe kaptam meghívást és Diana kegyelméből terítékre hoztam egy szarvas ünőt.... Zúgjon Neki az erdő odaát!

Mint elejtőt,megillettet a belsőség mint vadászrész....Azonnal egy recepten törtem a fejem,annál is inkább,mivel kaptam egy muflon májat is meghívómtól.

A szarvas szívet félbe vágtam, (de nem ketté) alaposan kimostam,a porcos részeket eltávolítottam,majd mint ahogy a nyitott hússzeleteket szoktuk csinálni,éles vékony pengéjű késsel úgymond kinyitottam....Kiklopfoltam,sóztam borsoztam...

Elkészítettem a tölteléket:Hagymából fekete trombita gombából pancettából, és muflon májból,kakukkfűvel fűszerezve.Egy egész tojással fogtam össze a tölteléket...... A kiklopfolt szívbe beletöltöttem a masszát,és feltekertem.Alufóliába csavartam jó szorosan,majd 120 fokon készre párolva-sütöttem.

Spéci krumplifőzelék: Hagyma, babérlevél, kurkuma,tejszín,pirított hagyma,és pirított pancetta.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr817212377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qtyasorsu 2015.02.27. 16:37:26

Ez bitang jól néz ki! Remek ötlet,gratulálok!

Zsolt Novák 2015.02.27. 16:39:38

@qtyasorsu: Köszönöm szépen,megtiszteltél hogy benéztél az én konyhámba.... Zsolt
süti beállítások módosítása