2015. február 21. 13:52 - Zsolt Novák

Nemtom pörkölt

A vadmalac combot felkockáztam,és hideg vízben áztattam legalább egy órán át.A vadhúsokat javaslom minden esetben áztatni,mert ha nem mi azaz saját magunk vagyunk az elejtők,nem tudhatjuk,hogy a vadat hol érte a lövés és mennyire vérezhetett az ki...ellentétben azokkal a húsokkal amit hentesnél vásárolunk,mert azok a vágóhídi folyamatok során ki vannak alaposabban véreztetve.

Vaddisznó pörköltet készítettem kakukkfűvel,babérlevéllel,borókabogyóval,erdei gomba porral és szeletelt csiperkével.A szatmári Nemtudom szilvát félbevágtam,kimagoztam,majd karamellizálva a kész pörköltre halmoztam,és szeklicés almagerezddel tálaltam......

Nemtudom szilva: egy régi magyar szilvafajta,hívják még penyigei szilvának is.Nagyon sokáig csak úgy vadon termett és még terem is, de nemesített fajtája már nagyüzemileg is termesztett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr77194061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása