2016. november 15. 21:02 - Zsolt Novák

Resztelt báránymájjal töltött szarvas szív

(zöldborsós,citromfüves rizottóval,ötfűszeres fafül gombával)

Előkészítettem a szívet. Porcokat ereket eltávolítottam,megnyitottam,formára vágtam és kiklopfoltam.Kacsazsíron nagyobb cikkekre vágott vöröshagymát pirítottam,és erre jött rá a majoránnás bárány máj.csak a végén sóztam,borsoztam.

E tölteléket a szívbe göngyöltem,babérlevéllel kakukkfűvel,boróka bogyóval dörzsöltem be, és dupla alufóliában puhára pároltam.Tálalás előtt serpenyőben átpirítottam.A rizottót hagymával,fehérborral,vadhús alaplével,zöldborsóval citromfűvel,parmezánnal és vajjal készítettem....majd az elkészült ételt egzotikus ötfűszeres fafül gombával gazdagítottam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr8911964165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása