2016. január 27. 10:35 - Zsolt Novák

Rozmaringos marhapofa

Sikerült vásárolnom szabad tartású,friss vágású szürke marha pofahúst,oldalast,combot,és rostélyost....Az oldalasból nagyon gazdag ízű szombat éjszaka utáni , vasárnapi életmentő levest főztem.

Ma az egyik pofahús nyerte el méltó végzetét.(politikai meggyőződés, és hovatartozás nélkül állíthatom...fogalmam sincs hogy a jobb,vagy a bal oldali)

Bőséges mangalicazsírban fokhagymával,vöröshagymával,zöldségekkel,szemes borssal, és rozmaringgal készítettem,állandó folyadék pótlással...Jól gondoltam: 4 éves bika,4 óra sütés.

A kész pofahúst alufóliába csomagolva pihentettem és hagytam kihűlni,így szaftos,zamatos maradt....Szeleteltem,és friss egyszerű könnyű salátával tálaltam sült , grillezett paprikára....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr788321254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása