2015. november 10. 13:42 - Zsolt Novák

Nyulas pappardelle

Pappardelle-coniglio alla Selvaggiorose (Saját recept saját felfogásban)

Egy gyors egyszerű paradicsom mártást készítettem turmixgépben.Paradicsom,aszalt paradicsom,só,bors,olívaolaj,friss bazsalikom,fokhagyma.Aztán felforraltam,és csak ekkor tettem bele a felezett koktélparadicsomokat,hogy ne főjjön szét, textúrájában legyen a szósz kicsit rusztikus. A nyúlcombot konfitáltam (alacsonyabb hőmérsékleten annyi olajban hogy ellepje,lassan omlósra készítettem) két derék szál rozmaringgal egy egész,de félbevágott fokhagymával...úgy héjastul,mindenestül....a puha húst lefejtettem a csontról,szálaira tépkedtem és a konfit olajjal szaftosra kevertem.Tálalás: főtt tészta alap,paradicsom ragu,és a tetejére halmozva az omlós hús....reszelt parmezán,és petrezselyemzöldje....asszem így történt.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr178067586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása