2015. szeptember 21. 15:35 - Zsolt Novák

Tortellini leves

Amiből lekvárt,abból pálinkát is lehet főzni....mondják....Na már most,ha ez így van, (már pedig így van) akkor tortellini levest is lehet főzni!

Olíva olajon hagymát üvegesre pirítottam aztán hozzá a fokhagymát,paradicsom sűrítményt,barna cukrot,és lassú tűzön karamellizáltam.Közben elkészítettem a "kolbászhúst": darált marhahús,durvára aprított panchetta jó sok zúzott vegyes bors,só, lilahagyma,friss bazsalikom,pici panko morzsa,2 fürjtojás.....A masszából jó nagy lepényt formáztam,és serpenyőben mindkét oldalán...jól átsütöttem.

Tyúklevesssel felengedtem a karamellizált alapot,testes fehér bort,balzsam ecetet adtam hozzá,felforraltam,és hozzáadtam a sonkás tortellinit,10 percig főztem,aztán következett a piacon, nénitől vásárolt  héjazott ,kockázott kerti paradicsom és a bébispenót no meg a jól átsült rusztikusra darabolt "kolbihús"... még öt percig forrt és aztán érlelt sonkával,reszelt parmezánnal tálaltam!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr97806294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása