2015. augusztus 09. 22:04 - Zsolt Novák

Aglio e olio

Az egyik legegyszerűbb,de valami fenséges olasz tésztaétel...."szegények vacsorája"
Az hogy milyen tésztából készíted,szerintem nem annyira fontos...én spagettivel csináltam.(jahh és ha étteremben kajázod a spagettit, ne kérj a villa mellé kanalat hogy abban tekergesd...lehet hogy egykor menőség volt...higgy nekem ...ma,már nem kéne erőltetni ,de kést sem hogy összeszabdalt a gyönyörű hosszú tésztát...tekerd a villára,beszippantod,hamm be,ami kimarad elharapod,visszaesik,aztán hajráááá tovább!
Olíva olaj,ereitől megszabadított zöld paprika,jó sok fokhagyma,apró friss paradicsom,petrezselyem zöldje,parmezán,parmezán forgács...(nekem most csakk ír cheddarom volt itthon,de azzal is fájin!!! JÓÉTVÁGYAT! olio_003.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr287694746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása