2015. július 25. 07:44 - Zsolt Novák

Pisztráng filé aszalt paradicsomos rizottóval

Az olíva olajban érlelt aszalt paradicsomot apró kockákra vágtam ,a szárított fekete tölcsér gombát beáztattam majd szintén kicsire vágtam.A rizottót fehér borral lila hagymával,parmezánnal készítettem,hozzáadva természetesen a parit,és a gombát.

A pisztráng filéket először a bőrén , majd mindkét oldalán sütöttem át,szaftos-omlósra hagyva.

A tálaláshoz készítettem még Moretti sörből,tojás fehérjével sóval,őrölt fehér borssal egy ízletes habot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr217653370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása