2015. július 10. 16:30 - Zsolt Novák

Őzes cannelloni , vaddisznó-karaj fekete köményes szárzeller pürével

(nem kisebb megmérettetésre készítettem,mint a Fishing & Hunting tv csatorna Vadászok konyhája főzőversenyére)

Nagyon kedvelem a mediterrán jellegű és olaszos konyhát, de vadászember lévén szívesen főzök természetesen vadat is.(már mint ha ez elment vadászni,ez meglőtte,és ez haza is vitte....)

Ebben a kompozícióban,megpróbáltam a kettőt ötvözni.

A száraz Cannelloni tésztákat a következőkkel töltöttem: darált őz lapocka,friss oregánó,rozmaring,apró kockákra vágott paradicsom,só bors tojás,fekete tölcsérgomba.Összeállítottam a tejszínes parmezános mártást,ebben pároltam a tészta megpuhulásáig,aztán grillező alatt még plusz mozzarellát olvasztottam rá.

A vaddisznó karaj minkét oldalát zsírban kérgesre sütöttem,majd dobtam mellé hagymát,fokhagymát boróka bogyót,babérlevelet,zöld fűszereket paradicsomot,majd a párolás után zsírjára visszasütöttem.

A halványítózeller pürét fekete köménnyel kaporral készítettem el,  krumplipüré módjára,tejföllel,vajjal.

A sült visszamaradt zsírját átpaszíroztam hozzáadtam darabka vajat,csatos üvegbe töltöttem,beletépkedtem egy darab karajt ... így még lett rilettem is...hurrráááá!!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr407615794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása