2015. július 07. 11:34 - Zsolt Novák

Első házi olajos halam


Egy lábast alufóliával kibéleltem.A halszeleteket rétegeztem babérlevéllel,szemes borssal,boróka bogyóval,koriander maggal,sóval pici barna cukorral.Citrom levét kevés ecettel vízzel összekevertem ráöntöttem a halra,majd annyi olajjal ami az egészet ellepte felöntöttem...Éppen csak gyöngyözve 2 órán át konfitáltam.A leszűrt olajat a csatos üvegekbe rakott halra mertem...(mert bátor vagyok) Kicsit hűlt és aztán be a kühlschrankba! Nagyon-nagyon finom lett,próbáljátok ki Ti is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr247607166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása