2015. május 04. 19:42 - Zsolt Novák

Provanszi konfitált vaddisznó pofa-nyelv hamad mrakad rizottóval

Hááát nem állítom hogy egyszerű dologra vállalkoztam.De ha már kitaláltam meg kellett csinálnom.Óriási teret jártam be,több gasztrokultúrát egyesítettem egyetlen tányérra.

A vaddisznót én hoztam terítékre,a konfitálás provanszi fűszerkeverékkel történt,az olaszos rizottót marokkói ízekkel gyúrtam össze.

Provanszi fűszerkeverék: oregánó,bazsalikom,petrezselyem,majoranna,oregánó ,zsálya,borsikafű,rozmaring,tárkony.

Hamad mrakad: Sóban elrakott citrom "befőtt" kb fél éve várt a sorsára.

A rizottót kipatogott római köménnyel,friss csilivel,friss koriander zölddel és a hamad mrakad héjjal készítettem.

Valami fennséges lett!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr447430170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása