2015. április 20. 15:28 - Zsolt Novák

Füstölt makréla krémekkel,ciabattára

(avagy: egy újra gondolt étel átértelmezve)

Akarom,nem akarom egy súlyos képzavarral kell hogy éljek.Átértelmeztem egy újragondolt ételemet.

Előző bejegyzésemben,egy újragondolt korhely halászlé krémlevest készítettem.A maradék sűrű hallé,a hűtőben gyönyörűen bekocsonyásodott,és innen jött az ötlet,hogy: márpedig ő át lesz értelmezve , és korhely halászlé kenegetősként fog debütálni.

Hogy a füstölt makréla zamata még inkább kiemelkedjen (a vele egyébként maximális összhangban feltörekvő halászlé krémmel együtt) , pici sóval és  rusztikus citrom darabokkal mascarpone kenegetőst is készítettem hozzá.

Hanyagul,arányokra nem igen törekedve,bőségesen megáldottam a ciabattát,és tetejére tálaltam a füstölt makrélát.

Viszont elkövettem egy óriási hibát.Nem is emlékszem,hogy mikor főztem utóljára "szárazon" . Elfelejtettem bort venni.

Jól átgondolva az ízeket,azok egymásra találását és egy komplex zamatban egyesülését....Mindenképpen Kovács Nimród pincészetének Battonage Chardonnay borát választanám hozzá.De nem ám  egy két  vacak kis pohárral!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr37383594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása