2015. április 16. 11:28 - Zsolt Novák

Olasz jellegű penne rakottas

Első lépésben elkészítettem a paradicsom szószt: konzerv hámozott paradicsomból babérlevéllel,friss bazsalikommal sóval borssal oliva olajjal kevés barna cukorral ízesítve,nem túl sűrűre,de "puttyogósra" beforralva.

A darált borjú és sertés húst olivaolajon apróra vágott vöröshagymával és és szárított morzsolt oregánóval lepirítottam jó alaposan,majd összerottyantottam a szósszal.

Az al dente pennét és a kész ragut rétegezve raktam a tepsibe,tetejére bazsalikomot,olívabogyót,aszalt paradicsomot,reszelt edamit ... folyt.a lap alján....

és karikázott mozzarellát tettem,jól meglocsoltam olajjal.

Aztán meg be a sütőbe......

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr217372774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása