2015. április 07. 19:14 - Zsolt Novák

Kecske kebab cukkinis macokkal

Azt hiszem kecske húsból is ritkán készítünk ételt.Én is. Pedig nagyon változatosan,fantáziadúsan elkészíthető hús.

A darált gidahúst frissen őrölt borssal,citromfűvel fokhagymával,sóval ízesítettem....és kisütöttem

Natúr Görög joghurtból ( amit köszönhetek pilóta barátomnak,aki bármilyen autentikus alapanyagot meghoz nekem a világból...) pirított, oregánós padlizsán kockákból, csiliből állítottam össze a "dresszinget"

Az egészet, cukkinis tócsnira tálaltam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr1007348616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása