2015. február 21. 08:56 - Zsolt Novák

Pappardelle paradicsomos vénuszkagylóval

Mivel a hentesnél nem találtam,ezért a vénuszkagylót fagyasztva vettem a multitól.

Olivaolajon felkockázott paradicsomot,és fokhyagymát hevítettem,borsot sót az őrlőből,majd rádobtam a még fagyos kagylókat.Rövid ideig együtt pirítottam őket,majd felöntöttem fehérborral...lefedtem üvegfedővel,majd folyamatosan figyeltem hogy mikor nyílnak ki a kagylók,mert hát azok a bennük keletkező gőztől előbb utóbb szétnyílnak.....Az így elkészült ragura halmoztam a kifőtt tésztát megszórtam az egészet friss petrezselyem zöldjével alaposan összekevertem....és tálaltam az ételt fél fej sült fokhagymával,olivabogyóval és citrommal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr437193559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása