2015. február 05. 18:41 - Zsolt Novák

Paradicsomos Szicíliai , Paccherivel a la Non conosco il nome di

(tényleg nem tudom a nevét,elfelejtettem.....)

Mirellával egy hotelban dolgoztunk,ő recepciós volt én az étteremben Chef De Rang (jól hangzik mi? egyébként olyan pincér aki:  A saját placcán felel a terület előkészítő munkálataiért, felveszi az ételrendelést, elkészíti a számlát és  fizetteti a vendégeket. Szükség szerint a vendég asztalánál különböző műveleteket (szervírozás, darabolás, ételkészítés) végez....) Nos tőle hallottam ezt a receptet,amit a legjobban a nagymamája készített egy kis szicíliai faluban...Corleonéban. (najóóóó...nem is ott)

Elkészítettem a hagyományos olasz paradicsommártást,úgy ahogy azt kell! Közben amíg az rotyogott és sűrűsödött összeraktam a "húsgombócot" : saját zsemlemorzsám,darált ,marhahús,mazsola,fenyőmag,olivaolaj,majoranna,petrezselyem,parmezán sajt,kakukkfű,tojás,só bors.

A húsgolyókat ellapítva Serrano sonkába burkoltam,vékony cérnával összekötöztem és elősütöttem, majd a paradicsom szószban készre pároltam.Majd pedig elkészítettem a Paccheri tésztához a mozzarellás tejszínes medvehagymás ragut.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr487144405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása