2015. január 10. 15:45 - Zsolt Novák

Halkocsonya marinált zöldségekkel,füstölt hering filével

Vegyes halcsontokból,uszonyokból halfejekből hagymával,foghagymával kevés zöldséggel szemes borssal, szűk lére engedve,addig főztem,amíg ki nem állta a "kocsonyapróbát".Habbá vert tojásfehérjét hozzákeverve derítettem tisztára a lét,majd szitaszöveten átszűrtem.

A vegyes zsülien zöldségeket hagymával ecettel koriander maggal,sóval pici cukorral előforraltam,majd olivaolajban érleltem.

Majd pedig füstölt hallal megtálaltam.....

Bor ajánló:     Gatao Vinho Verde.....azaz egy Portugál zöld bor.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr947059025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása