2015. január 08. 16:04 - Zsolt Novák

Halfilé fekete tésztával, paradicsomos kagylóraguval

(Filetto di pesce con pasta nera con pomodoro e KAGYLÓ)

A halfilét sóztam,borsoztam majd először bőrén aztán mindkét oldalán oliva olajon készre sütöttem.

A fekete tésztát hagyományos módon al dente főztem,csípet sóval..A kagylóragut fokhagymával,paradicsommal borssal,és fehér borral készítettem.

Ötlet: Készíts Te is a fűszervaj mintájára zöldfűszeres olivaolajat (lásd az egyik fotón) Ízlés szerint készítheted, de fontos,hogy fagyaszóban kell tárolnod!!!

Bor ajánló!    Juhász Testvérek Egri Chardonnay 2013


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr107053625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása