2015. január 03. 14:57 - Zsolt Novák

Szarvasgombás csokoládé Billington's grillázzsal...

(avagy: az idén többet fogok sportolni,mert arról szó sem lehet hogy a csokiról lemondjak)

"Aki szarvasgombát mond, nagy szót ejt ki, mely szerelmi és ínyenc emlékeket ébreszt az alsó szoknyát viselő nemnél és ínyenc és szerelmi emlékeket a szakállt viselő nemnél. Ez a tisztes megkettőztetés onnan ered, hogy ezt a kiváló gumót nemcsak pompás ízűnek tartják, hanem azt hiszik róla, hogy fokozza azt az erőt, melynek gyakorlását a legédesebb gyönyörök kísérik."                                                                                          A biztonság végett kész csokoládét választottam az elkészítéshez.Magas kakaótartalmú,80%-os táblacsokit.Vízgőz felett állandó kavargatás közben olvasztottam a kisebb darabokra tört csokoládét.

Közben Billington's barna cukrot karamellizáltam darált pirított fenyőmaggal és szarvasgombával.Így készült a grillázsom amit rövid hűtés után a csokoládéhoz kevertem egy darab jó minőségű vajjal, és szarvasgombás olajjal...

Szilikon mintába töltögettem,és aztán be a frigóba!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr557037117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása