2015. január 02. 15:02 - Zsolt Novák

Füstölt kacsamelles galambbegy saláta karamellizált körtével és fürjtojással...

Nem mindenki ínyenc, ki az akar lenni....(Anthelme Brillat-Savarin)

A  kacsamellet  kis "asztali füstölőmön" készítettem el...Természetesen komoly elszívó nélkül a füstölés lakásba nem való ám!!!

Általában kiviszem magammal a vadászterületre.és ott elbíbelődök vele.Ebben az esetben konyakos cseresznyefa fűrészport használtam.De készítettem már Unicumos ,Tullamore Dew  whiskey-s , és Bikavéres füstölni való fűrészport is...

A körte szeletet barna cukron karamellizáltam,előkészítettem a hozzávalókat,a mozzarella tépetet friss zöldfűszerekben jól meghempergettem.Az összerakott salátát friss fügével,és tökmagolajos pirítóssal kínáltam...

4 komment
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr697033367

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 2014 legjobb receptjei 2015.01.05. 09:04:56

Ezek voltak a 2014-es év legnépszerűbb receptjei. Lencse-kacsa-kapor-koriander-hajdina-paradicsom-szója-chorizo. Ha tetszik valamelyik, két klikkel dobj rám egy szavazatot itt. Bár első sorban nem receptblog a Világevő, azért időről-időre közread...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Co2 2015.01.02. 19:10:45

Hú ha!
Nagyon örülök, hogy ide tévedtem, nehéz a mai kajabloghegyek között maradandót alkotni, de kétségem sincs afelől, hogy itt ez lesz!
Csak így tovább! :)

Zsolt Novák 2015.01.03. 09:56:06

@Co2: Kedves Co2! Köszönöm az elismerést,köszönöm a biztatást!!! Próbálom még további menüpontokkal tovább fejleszteni a blogomat és más, érdekes dolgokat is megosztani a jövőben! Sikeres vidám Új Évet kívánok!

jet set 2015.01.05. 12:07:46

Én ettől nem lettem éhes, de hát ízlések...

Zsolt Novák 2015.01.05. 12:09:50

@jet set: Köszönöm hogy benéztél a konyhámba és megtiszteltél a kommenttel!
süti beállítások módosítása