2014. december 21. 14:55 - Zsolt Novák

Vörösboros vadmalacpofa ,annak mártásával,gombákkal,és zöldséges batáta "tócsnival"

Tegnap előtt Diana kegyes volt hozzám...terítékre hoztam egy süldőt....Most először készítettem el pofahúst!

Az előkészített leszárított húst frissen őrölt borssal és sóval szórtam, majd mangalica zsíron jó alaposan mindkét oldalát kérgesre sütöttem,hogy az ízek koncentrálódjanak a húsokban....A zsíron hagymát fokhagymát pirítottam,fűszereztem sóval borssal, rozmaringgal,kakukkfűvel,babérlevéllel, csiperkével,száritott fekete tölcsérgombával,felöntöttem egy jó adag egri minőségi vörössel,majd lassú tűzön készre pároltam.Igyekszek mindig olyan borral főzni amit egyébként szivesen iszok is...Márpedig szívesen iszok!!! :) (erről jut eszembe: nem irigylem azokat akik nem isznak soha....minden reggel amikor felébrednek,ugyan olyan jól vannak mint egész nap...és sohasem lesznek jobban)

Az édesburgonyát tócsni módra csináltam színes paprikákkal.de nem egyben sütöttem hanem gyakran átforgatva készült...a gombákat és a lilahagyma cikkeket külön olivaolajan pirítottam át!

A mártást beforraltam,adtam hozzá egy darabka vajat,szűrtem, barna cukorral ízesítettem a végén...és aztán tálaltam is!!!!

Juhász Testvérek Egri Bikavérét (2011) ajánlom hozzá....Olyan az Egri Bikavér a vörösbor testvérei között,mint egy drágakövekkel ékes diadém közepén,a mélytüzű vérszínű rubin! 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr116991665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása