2017. június 19. 09:18 - Zsolt Novák

Fürj raguval töltött szarvas nyak,tavaszi hagymás burgonya pürével...

A szarvas nyakat kiklopfoltam,fürj mellből ragut készítettem gombával és pancettával....

A hússzeletre bacont és zsályát raktam,majd a ráhalmozott raguval felgönygyöltem.Szorosan fóliába tekertem és kipároltam.

A roládot átpirítottam és friss zöldhagymás-petrezselymes pürével tálaltam...a Spanyol mártást hagyományos módon,lepirított csontokból,paradicsom pürével,melaszos barna cukorral,zöldségekkel,vörös borral készítettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr6012605175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása