2017. január 06. 14:27 - Zsolt Novák

Marha velős fűszervaj

A marha velős csontot vegyes zöldségekkel, hagymával, borssal, boróka bogyóval készre főztem,majd kihűtöttem.Miután a vaj megpuhult,friss vágott kakukkfűvel,sóval,borssal,sáfránnyal kikevertem,majd óvatosan hozzáadtam a rusztikus darabokra vágott velőt,hogy az ne törjön nagyon.Cabernet bor redukcióval ízesítettem,majd folpakba tekerve kifagyasztottam.

Ajánlom marha és vörös steak húsok ízesítéséhez!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr7412104715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása