2015. április 22. 16:30 - Zsolt Novák

Tagliatelle zöldséges vaddisznó raguval

A lehártyázott jól kiáztatott vaddisznó combot a pörkölténél jóval kisebb kockákra vágtam,dinsztelt lilahagymára dobtam,borssal,kakukkfűvel babérlevéllel ízesítettem,és viszonylag bő lében kevés fehér borral  pároltam.Amikor a hús már puha volt hozzáadtam a sárgarépár,petrezselyem gyökeret,és a leges legvégén a"pennére" vágott újhagymát és a petrezselyem zöldjét.

Tálalás előtt olivaolajon hirtelen átpirítottam a kis kockákra vágott paradicsomot és ez is rákerült a ragura ill. köré is.Reszelt érett,kemény juhsajttal emeltem méltó rangjára Őt!

Az al dente tagliatellén még egy kicsit morgolódtam,hogy micsoda szar helyre jöttem,még egy nyavajás tésztát sem tudnak rendesen megfőzni,és hogy ide se jövök többet.....

Aztán gyönyörűen megettem mindet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr597389690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása