2015. december 09. 08:47 - Zsolt Novák

Libatrilógia káposztás kalácsgombóccal

A megkésett Márton napi libáskodást Mikulás napján tartottuk .... élményt ajándékozva.

Kisütöttem jó sok kacsahájat így tepertőm is lett,és ebben a zsírban készült el a libacomb,libamell és a libamáj.

A vadszilva csatnim amire tálaltam már készen volt, régebben készítettem csak pürésítenem kellett.Fonott kalácsot kis kockákra vágtam és sütőben megpirítottam,majd párolt káposztával keverve vízben kifőtt gombócot készítettem belőle ugyan úgy mint ahogy a zsemlegombócot szoktuk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr408151042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása