2015. november 04. 16:02 - Zsolt Novák

Avokádós salsa fogas-pofával,fekete lencse salátával

A lencsét alaposon átmostam,majd babérlevéllel fel raktam főnni.Az avokádót hosszában ketté vágtam,nagy magját kivettem és mokkás kanállal kikanalaztam egy keverőtálba.Vörös hagymával,sóval rózsaborssal ízesítettem,és dióval,apróra vágott paradicsommal olívaolajjal,formába tömködtem a tálaláshoz.

A megfőtt lencsét csemegés salátaecettel,vöröshagymával gránátalmával,zöldfűszeres mascarponéval óriás kagylótésztába tálaltam.

Fogas-pofa!!! Igen természetesen a fogasnak is van pofahúsa! Pillanatok alatt megsül,éppen csak kérget kapjon mindkét oldala,vigyázzunk hogy ki ne száradjon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr968050424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása