2015. február 11. 18:38 - Zsolt Novák

Pappardelle Beatrice

(ha csillagász lennék akkor csillagot neveztem volna el Rólad...de hát én főzök)

 

Nagyon szivesen használom ezt az igazán kiváló olasz eredetű tésztát!!!

A tésztához magához,készítettem egy gyors ragut olivaolajon megfuttatott apróravágott szarvasgombával,sáfránnyal,és petrezselyemmel...

A rosé kacsamellet zsályával,zöldfűszerekkel,és csípet erdei gombával halmoztam az al dente pappardellére. Majd frissen gyalult szarvasgombával tálaltam. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr57162273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása