2015. január 10. 08:38 - Zsolt Novák

Pancettás hagymás bab vörös lencsével,véreshurkával

A felkockázott pancettát kevés olajon erős lángon megpirítottam,majd kiszedtem a serpenyőből.A megmaradt zsíradékon a vörös és lila hagymát üvegesre pároltam.Borssal,kevés kakukkfűvel ízesítettem, visszakerült a jól megpirult pancetta,és a vöröslencse,valamint a legvégén a konzerv bab....(konzerv babot használok a gyorsaság végett) Az egészet készre főzöm!

A véreshurkát lehet akár bőrében,akár abból kiszabadítva is megsütni.Az ekészült véreshurkát zsemle croutonra tálaltam egy tükörtojással,friss újhagymával.

Közvetlenül fogyasztás előtt javaslom a tükörtojás sárgáját megvágni,ami gusztusosan ráomlik az ételre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr537057923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása