2014. december 26. 12:47 - Zsolt Novák

Vadászvacsora a barátaimnak

Szeretek főzni...de amit még ennél is jobban szeretek: másoknak főzni!.."Aki vendégül hívja a barátait,de maganem ügyel rá,hogy mily ebéd készül számukra,nem méltó arra,hogy barátai legyenek!" (Brillat Savarin)

Nem mostanában történt.Sőt inkább azt mondanám hogy már régen volt.

Vacsorára hívtam néhány vadászcimborámat,olyanokat akikkel leginkább tartottam a kapcsolatot,és azt szerettem volna, ha emlékezni fognak arra az estére.

Kitaláltam a menüt,hozzá illesztettem a muzeális boraimból azokat,amikről úgy gondoltam hogy illenek majd az ételsorhoz.Menülapot csináltattam,és mindenki kapott ajándékba egy-egy CD-t amire összeválogattam a klasszikus vadászmelódiákat,a vadászat kürtjeleit,és természetesen a Vadászhimnuszt!

A Balabocsay vadmalac levest a későbbiekben megosztom,a recepttel együtt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr387012115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása