2014. december 17. 14:06 - Zsolt Novák

Pillants be az én konyhámba

Rövidesen ezen blog keretében mutatom be kedves olvasóimnak, hogy látom, űzöm én a gasztronómia "művészetét" az én konyhámban.

Vendéglátásban dolgozok leginkább felszolgálóként,de sok mindent kipróbáltam már.A gasztronómia mindig nagyon érdekes volt nekem,és nyitott szemmel jártam a világot,külföldi útjaim,nyaralásaim alkalmával sok konyhába bekéretzkedtem 1-2 napra csak hogy lássak,minél többet tapasztaljak.

Kedvelem az íz dömpinget,a különleges fogásokat. Improvizálni nem nagyon tudok,mindig egy ötlettel kezdődik és rákészülök.Ritkán Írok receptet,inkább csak munkafolyamatot és nyersanyagokat.Igyekszek fotó segítségével,a kész ételt bemutatni.

Nem szeretném magamat híres divattervezőkhöz hasonlítani,de valahol én is azt az irányt képviselem.....egyfajta irányvonalat mutatok az én saját stílusomban,amit nem biztos hogy mindenkinek fogyasztható lesz....mint ahogyan egy divatbemutató ruháit is egy szűk kör meri bevállalni utcai viseletként.

Köszönöm ha benézel az én konyhámba!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr546991323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása