2016. március 14. 15:09 - Zsolt Novák

Rántott töltöttkáposzta

"haraszt" krémen,füstölt libamell morzsával,medvehagymás tejföljégkrémmel

Anyukám utánozhatatlan töltött káposztáját megtekertem egy picit.....kirántottam hagyományos panírban.

Egy töltést kibontottam káposzta zakójából,és kisebb darabokra vágtam.Olajon piros paprikát pirítottam,hozzáadtam a káposzta levelet,aztán a tejfölt és az egészet összeforraltam.Leturmixoltam és így készült a paprikás haraszt krém alap.

Mozsárban pépesre őröltem kevés olíva olajjal,borssal,sóval a medvehagymát,aztán kikevertem pici tejszínnel és krémes tejföllel.Formába öntöttem,és be a jégre.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenkonyham.blog.hu/api/trackback/id/tr228476066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása